Chat with us, powered by LiveChat

MijnCoachlijn

Voor alles waar jij als werkende wat mee wil

De coronacrisis brengt in kort tijd grote veranderingen met zich mee. Loop jij met vragen waar je ondersteuning bij wilt? Bijvoorbeeld hoe je werk en privé moet combineren? Voel je je somber of eenzaam door het werken op afstand en het gemis van sociaal contact? Of maak je je zorgen, bijvoorbeeld over het wegvallen van werk of de gezondheid van jezelf of je naasten?

Stel je hulpvraag per telefoon, 085 020 80 30, chat of via ons terugbelformulier. Na de eerste intake door een psycholoog matchen we je snel met de coach die het beste bij jou en jouw hulpvraag past. Samen kijken jullie wat jij nodig hebt om weer in balans te komen.

Bel MijnCoachlijn

Terugbelverzoek

Laat je gegevens achter en we bellen je terug voor een intake op het moment dat het jou uitkomt.

Gingermood voldoet aan strenge privacy eisen en gaat vertrouwelijk met jouw gegevens om.

Over ons

MijnCoachlijn is een samenwerking tussen ArboNed en Gingermood, gericht op het snel en doeltreffend ondersteunen van werkenden die vastlopen.

Over ArboNed

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook zij kunnen doen waar zij goed in zijn: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 61.500 werkgevers en ruim 600.000 werknemers. Onze professionals verlagen verzuim, minimaliseren arbeidsrisico’s en zorgen voor gezonde, gemotiveerde en competente medewerkers. Weten hoe een bedrijf ervoor staat is ons vertrekpunt. Met onze (wettelijk verplichte) analyse-instrumenten geven wij inzicht, adviezen en praktische oplossingen, die aantoonbaar bijdragen aan de gezondheid en vitaliteit van mensen. Want met vitale mensen kunnen ondernemers hun doelen realiseren en hun ambities waarmaken, kortom: gezond ondernemen.

Over Gingermood

Gingermood is gespecialiseerd in het maken tussen de beste match tussen coach en coachee. Dit doen ze met behulp van een matchingtool die ze in samenwerking met de UvA hebben ontwikkeld. Op basis van tientallen variabelen rond cognitie en persoonlijkheid berekent deze tool welke coach het best bij iemand past. Inmiddels is bewezen dat hoe beter de ‘klik’ is tussen coach en coachee, hoe effectiever het coachtraject en hoe beter je kan worden geholpen. Deze manier van matchen biedt dus flinke toegevoegde waarde.

FAQ

Waar mag ik voor bellen?
Je kunt MijnCoachlijn benaderen voor alle vragen waar je als werkende mee rondloopt. Denk aan zorgen en stress over:

  • het niet in balans krijgen van de werk-privé-rollen bij thuiswerken met kinderen
  • besmetting en de gezondheid van jezelf of naasten
  • een te hoge werkdruk
  • of je straks nog wel (voldoende) werk hebt
  • onvoldoende verbinding met het werk
  • somberheid door de verminderde sociale contacten/eenzaamheid
  • de toekomst in zijn algemeen
  • de nabije toekomst, terug naar werk, omgaan met de versoepelingen, etc.
  • financiën door het wegvallen van inkomsten
  • .etc

Wanneer is MijnCoachlijn niet de juiste hulplijn voor mij?

Als je al in een verzuimtraject zit bij jouw arbodienst. MijnCoachlijn is er ook niet voor het oplossen van bedrijfscontinuïteitsvraagstukken van werkgevers.

Wordt mijn werkgever op de hoogte gesteld van het feit dat ik bel?

Ja, die heeft deze dienstverlening afgenomen om medewerkers te ondersteunen en betaalt in principe ook het vervolgtraject. Je werkgever krijgt dus bericht dat je contact hebt opgenomen en een vervolgtraject nodig hebt. Er wordt echter nooit aan jouw werkgever verteld wat jouw hulpvraag is. Er worden op geen enkele manier inhoudelijke details over jouw intake of vervolgtraject gedeeld met jouw werkgever. Dit is wettelijk ook niet toegestaan.